REGULAMIN OGÓLNY w „DIAMENT CLUB” (dalej również jako „Klub”)
„DIAMENT CLUB” jest integralną częścią wydzielonego obiektu znajdującego się w Galerii Skarbek, 5 piętro, w Katowicach przy ul. Mickiewicza 4.
Osoby chcące przebywać na terenie Klubu oraz korzystać z oferowanych usług zobowiązane są zapoznać się z niniejszym Regulaminem przed wejściem na jego teren. Wejście na teren obiektu stanowi akceptacje niniejszego Regulaminu.
Z Klubu mogą korzystać osoby:
które ukończyły 18 lat – samodzielnie i na własną odpowiedzialność,
które ukończyły 15 lat - pod opieka osoby pełnoletniej i na jej odpowiedzialność,
poniżej 15 roku życia - wyłącznie pod opieką rodziców lub innych prawnych opiekunów na ich odpowiedzialność.
Na terenie Klubu obowiązuje całkowity zakaz:
wnoszenia jedzenia oraz napojów, w tym napojów alkoholowych
palenia wyrobów tytoniowych, papierosów elektronicznych oraz IQOS – z wyjątkiem miejsca do tego wyznaczonego,
wprowadzania zwierząt,
wnoszenia opakowań szklanych,
wnoszenia broni, ostrych narzędzi oraz innych niebezpiecznych przedmiotów,
wnoszenia środków odurzających,
wchodzenia do miejsc przeznaczonych wyłącznie dla obsługi (między innymi: za ladę recepcji i baru, do kuchni, maszynowni, magazynu),
wchodzenia na elementy konstrukcyjne,
dotykania i manipulowania przy urządzeniach, w tym zarówno manualnych jak i elektrycznych,
niszczenia wyposażenia, urządzeń i zieleni,
nieobyczajnego zachowania, bądź zachowania uznanego społecznie za nieprzyzwoite lub obraźliwie lub jakiegokolwiek zakłócającego korzystanie z Klubu pozostałym jego klientom.
Z dźwigów osobowych (wind) może korzystać maksymalnie 6 osób (max. 750kg). Niezastosowanie się do limitu osób, może spowodować usterkę dźwigu lub jego zablokowanie (hamulec awaryjny) oraz konieczność wezwania serwisu. Zablokowanie/spowodowanie usterki dźwigu osobowego może skutkować obciążeniem osoby, która nie zastosowała się do instrukcji poprawnego korzystania z urządzenia, wszelkimi kosztami wynikłymi w związku z zablokowaniem/usterką, do ich pełnej wysokości.
Obsługa Klubu, w celu zapewnienia klientom i gościom Klubu spokoju oraz komfortu przebywania w Klubie, ma prawo odmówić wejścia do Klubu osobom, które swym zachowaniem, ubiorem nie odpowiadają standardom prezentowanym przez Klub.
Obsługa Klubu, w celu zapewnienia klientom i gościom Klubu spokoju oraz komfortu przebywania w Klubie, ma prawo odmówić wejścia do Klubu osobom będącym lub wobec, których zachodzi podejrzenie, że są pod wpływem alkoholu, środków odurzających bądź innych środków o podobnym działaniu.
Obsługa Klubu ma prawo odmówić wejścia do Klubu w przypadku gdy liczba gości obecnych w klubie jest równa liczbie osób, które mogą w nim przebywać.
Obsługa Klubu ma prawo odmówić sprzedaży lub podania napojów alkoholowych osobom nietrzeźwym.
Klienci Klubu mają obowiązek zastosować się do poleceń obsługi Klubu.
Obsługa Klubu ma prawo poprosić o opuszczenie Klubu klientów w nim przebywających, którzy:
Nie stosują się do poleceń obsługi klubu
Nie stosują się do regulaminów obowiązujących w Klubie, w tym regulaminu korzystania ze strefy bilardowej oraz ze strefy bowlingu
Swym zachowaniem zakłócają porządek w Klubie oraz utrudniają korzystanie z Klubu innym klientom
Zachowują się agresywnie
Są lub zachodzi uzasadnione podejrzenie, że są pod wpływem alkoholu, środków odurzających lub innych środków o podobnym działaniu. - w każdym wypadku przy jednoczesnym obowiązku uiszczenia wszystkich należnych opłat za świadczone usługi, a w przypadku dokonania uprzedniej rezerwacji torów kręgielni lub stołów bilardowych na określony czas, również za zarezerwowane tory lub stoły, za pełny czas rezerwacji.
Klub jest czynny w godzinach wskazanych na stronie internetowej https://diamentclub.pl/ Niezależnie od godzin wskazanych na stronie, zamknięcie klubu może odbyć się wcześniej, stosownie do zaistniałych okoliczności ustalonych przez Właściciela Klubu lub Personelu Klubu.
Klub podzielony jest na trzy strefy:
Strefa barowa – jest to strefa, w której przebywają klienci niewynajmujący stołu bilardowego lub osoby oczekujące na wydanie stołu bilardowego oraz klienci niewynajmujący torów do kręgli i oczekujące na wejście na
strefę kręgielni.
Strefa bilardowa – jest to strefa, do której mają wstęp tylko osoby, które wynajęły stół bilardowy. Osoby te mają dostęp do strefy gier wyłącznie przez okres wynajmowania stołu bilardowego.
Strefa bowlingowa – jest to strefa, do której mają wstęp tylko osoby, które wynajęły tory do kręgli. Osoby te mają dostęp do strefy wyłącznie przez okres wynajmowania torów do kręgli.
Klub nie ponosi odpowiedzialności za dobra materialne wnoszone do lokalu przez klientów i innych gości. Dotyczy to zarówno kwestii ich przechowania, zagubienia oraz uszkodzenia.
Na terenie Klubu prowadzony jest monitoring. Z tego tytułu klientom nie przysługują żadne roszczenia.
Klient klubu przyjmuje do wiadomości i wyraża zgodę na nieodpłatne wykorzystanie jego wizerunku/głosu/wypowiedzi, zarejestrowanych podczas nagrania w klubie, w dowolnych audycjach tworzonych/ emitowanych przez nadawców, jak również w przygotowanych przez te podmioty materiałach promocyjnych lub reklamowych. Nieodpłatne zezwolenie (upoważnienie), o którym mowa powyżej odnosi się do wielokrotnego korzystania z wizerunku/ głosu/ wypowiedzi we wszystkich polach eksploatacji.
Klub nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone na mieniu lub na osobie w klubie oraz na terenie przyległym do klubu.
Zmiany regulaminu mogą następować w każdym czasie, bez wcześniejszego informowania o planowanych zmianach.
Wszelkie sprawy nieuregulowane w regulaminie rozstrzygane są przez „Diament Club” sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach, która zastrzega sobie w tym zakresie prawo do indywidualnych decyzji.
REGULAMIN STREFY BILARDOWEJ w „DIAMENT CLUB” (dalej również jako „Klub”)
Osoby chcące przebywać na terenie strefy bilardowej oraz korzystać z oferowanych usług zobowiązane są zapoznać się z Regulaminem „DIAMENT CLUB” oraz niniejszym Regulaminem strefy bilardowej w „Diament Club” przed wejściem na jej teren. Dokonanie rezerwacji, uiszczenie opłaty za wynajem stołów bilardowych lub wejście na teren strefy bilardowej stanowi akceptację wymienionych Regulaminów.
Podczas wynajmowania stołu bilardowego klient nie może opuszczać sali gier bez wcześniejszego rozliczenia/ zamknięcia rachunku.
Za udostępniony sprzęt i stół oraz rozliczenie gry odpowiada osoba, która dokonywała rezerwacji lub wykupiła możliwość gry.
Opłaty za bilard regulowane są zgodnie z cennikiem wywieszonym w Klubie.
Czas gry liczony jest od momentu zapalenia światła nad udostępnionym stołem bilardowym.
Czas gry naliczany jest sekundowo wg. aktualnej stawki godzinowej podanej w cenniku.
Za kontrolowanie czasu gry odpowiada klient.
Pierwszeństwo do zajęcia stołu mają osoby, które uprzednio dokonały rezerwacji.
W celu odbioru zarezerwowanego stołu bilardowego klient powinien stawić się w Klubie i zgłosić swoją obecność u obsługi lokalu, nie później niż na 5 minut przed deklarowaną godziną rezerwacji.
W przypadku nie stawienia i nie zgłoszenia się po odbiór wynajmowanego stołu bilardowego, w umówionym czasie, wskazanym w punkcie powyżej, obsługa Klubu ma prawo do anulowania rezerwacji po przekroczeniu kolejnych 5 minut liczonych od zadeklarowanej przez klienta godziny rezerwacji. Jeżeli osoba rezerwująca stół bilardowy telefonicznie poinformuje przed godziną planowanej rezerwacji o swoim spóźnieniu obsługę Klubu, obsługa Klubu może wydłużyć czas oczekiwania na spóźnione osoby do maksymalnie 10 minut – decyzja w tym zakresie należy tylko i wyłącznie od obsługi Klubu. Informacje mailowe lub w postaci wiadomości wysłanych za pośrednictwem portali internetowych, w tym elektronicznej skrzynki e-mail, funpagów Klubu (np. Facebook, Instagram) itp. nie stanowią informacji o opóźnieniu w odbiorze rezerwacji, o ile akceptacja opóźnienia nie zostanie wyraźnie potwierdzone przez obsługę Klubu w wiadomości zwrotnej.
Każda osoba przebywająca w strefie bilardowej ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkie zniszczenia, w wysokości i w szczególności za:
złamanie kija lub jego uszkodzenie – 150 zł,
uszkodzenie sukna powodujące konieczność jego wymiany – 1200 zł,
uszkodzenie sukna powodujące wstrzymanie użytkowania stołu, np. zalanie napojem (w tym nawet w niewielkiej ilości), zabrudzenie jedzeniem – 300 zł,
uszkodzenie bil lub ich zgubienie (do 3 szt.) – 200 zł,
uszkodzenie bil lub ich zgubienie w ilości (powyżej 3 szt.) powodującej konieczność zamówienia przez klub nowego, całego kompletu – 700 zł,
celowe spowodowanie utracenia poziomu stołu (podniesienie i opuszczenie go, przesunięcie) powodujące konieczność wezwania serwisu technicznego – 800 zł,
trwałe uszkodzenie lampy – 500 zł,
inne uszkodzenia stołów lub sprzętu bilardowego – według indywidualnej wyceny,
wszelkie zabrudzenia lub uszkodzenia wykładziny w obrębie stołu bilardowego, które mają wpływ na możliwość korzystania ze stołu bilardowego, w tym utrudniają jego korzystanie przez klientów Klubu – według indywidualnej wyceny,
w przypadku uszkodzeń niewymienionych powyżej o wysokości odszkodowania decyduje właściciel Klubu.
W Klubie obowiązuje zakaz podchodzenia do stołów bilardowych z jedzeniem, napojami oraz rzeczami mogącymi spowodować ich uszkodzenie lub zabrudzenie.
W przypadku otrzymania uszkodzonego sprzętu, klient zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia personelu Klubu o tym fakcie. W przypadku braku powiadomienia o zauważonych uszkodzeniach klient nie może uchylać się od odpowiedzialności materialnej opisanej w Regulaminie powołując się na okoliczność otrzymania uszkodzonego sprzętu.
Na stołach bilardowych nie wolno stawiać przedmiotów niebędących sprzętem do gry oraz nie wolno na nich siadać.
Obsługa Klubu ma prawo do:
odmowy udostępnienia stołu do gry osobom nietrzeźwym lub zachowującym się nieodpowiednio,
wyproszenia z Klubu osób nieprzestrzegających niniejszego Regulaminu lub przeszkadzających w grze innym użytkownikom,
przerwania gry osobom nieprzestrzegającym niniejszego Regulaminu i zażądania od nich natychmiastowego rozliczenia się z udostępnionego sprzętu.
Po zakończonej grze obowiązkiem klienta jest oddanie wypożyczonego sprzętu (bile, kreda) obsłudze Klubu w recepcji i odłożenie w wyznaczone do tego celu miejsce (kije, trójkąt) , rozliczenie się, udostępnienia miejsca wokół stołu (stoliki, loże) oraz pozostawienie stołu w stanie jakim został udostępniony.
Obsługa Klubu, przed rozliczeniem klienta, ma prawo do sprawdzenia stanu stołu bilardowego, strefy wokół stołu oraz zdawanego sprzętu.
W przypadku gdy w Klubie grają mniej niż 3 stoły bilardowe, Klub zastrzega sobie prawo do wcześniejszego zamknięcia lokalu.
Niezależnie od sytuacji wskazanej w punkcie powyżej, zamknięcie klubu może odbyć się wcześniej, stosownie do zaistniałych okoliczności ustalonych przez Właściciela Klubu lub Personelu Klubu.
Dostęp do strefy bilardowej (tj. miejsce wokół stołu bilardowego wraz z przynależnym miejscem do siedzenia) dla osób niewynajmujących stołów bilardowych jest zakazany.
Klient klubu przyjmuje do wiadomości i wyraża zgodę na nieodpłatne wykorzystanie jego wizerunku/ głosu/ wypowiedzi, zarejestrowanych podczas nagrania w klubie, w dowolnych audycjach tworzonych/emitowanych przez nadawców, jak również w przygotowanych przez te podmioty materiałach promocyjnych lub reklamowych. Nieodpłatne zezwolenie (upoważnienie), o którym mowa powyżej odnosi się do wielokrotnego korzystania z wizerunku/ głosu/ wypowiedzi we wszystkich polach eksploatacji.
Klub nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone na mieniu lub na osobie w klubie oraz na terenie przyległym do klubu.
Zmiany regulaminu mogą następować w każdym czasie, bez wcześniejszego informowania o planowanych zmianach.
Wszelkie nieuregulowane w regulaminie sprawy rozstrzygane są przez „Diament Club” sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach, która zastrzega sobie w tym zakresie prawo do indywidualnych decyzji.
REGULAMIN STREFY KRĘGIELNI W „DIAMENT CLUB”
Zasady ogólne
Osoby chcące przebywać na terenie kręgielni oraz korzystać z oferowanych usług zobowiązane są zapoznać się z Regulaminem „DIAMENT CLUB” oraz niniejszym Regulaminem strefy kręgielni w „Diament Club” przed wejściem na jej teren. Dokonanie rezerwacji, w tym zawarcie Umowy Rezerwacyjnej, o której mowa w pkt IV Regulaminu, uiszczenie opłaty za wynajem torów lub wejście na teren kręgielni stanowi akceptację wymienionych Regulaminów.
Kręgielnia jest integralna częścią obiektu „Diament Club” znajdującego się w Galerii Skarbek, 5 piętro, w Katowicach przy ul. Mickiewicza 4.
Kręgielnia czynna jest:
od poniedziałku do czwartku w godzinach od 10:00 do 24:00 (ewentualnie do 1:00 w nocy, jeżeli są zajęte co najmniej 2 tory bowlingowe),
w piątki i soboty od 10:00 do 2:00 (ewentualnie do 3.00 w nocy, jeżeli są zajęte co najmniej 2 tory bowlingowe),
w niedziele i święta w godzinach 10:00-24:00 (ewentualnie do 1.00 w nocy, jeżeli są zajęte co najmniej 2 tory bowlingowe), z zastrzeżeniem, że godziny pracy kręgielni w święta i dni wolne od pracy mogą zostać ustalone indywidualne, w takim wypadku zmiana godzin zostanie opublikowana z przynajmniej 3-dniowym wyprzedzeniem na stronie https://diamentclub.pl/
Osoby chcące skorzystać z usług oferowanych w obiekcie zobowiązane są do uiszczenia opłaty za te usługi zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem.
Każdy użytkownik kręgielni zobowiązany jest zapoznać się z instrukcją użytkowania poszczególnych urządzeń wykorzystywanych do gry przed skorzystaniem z nich oraz do przestrzegania Regulaminów wskazanych w pkt 1 powyżej oraz wszelkich instrukcji i poleceń Personelu Klubu. W razie jakichkolwiek wątpliwości, pytań lub sytuacji zagrożenia Osoba korzystająca z kręgielni jest zobowiązana do natychmiastowego zaprzestania gry i wezwania obsługi kręgielni.
W strefie kręgielni obowiązuje całkowity zakaz:
wchodzenia do miejsc przeznaczonych wyłącznie dla obsługi (za ladę recepcji i baru, do kuchni, maszynowni, magazynu),
wchodzenia na elementy konstrukcyjne,
dotykania i manipulowania przy urządzeniach elektrycznych,
wchodzenia w niewłaściwym obuwiu,
wchodzenia na tory,
spożywania napojów i posiłków w strefie rzutu,
niszczenia wyposażenia, urządzeń i zieleni,
Z obiektu kręgielni mogą korzystać osoby:
które ukończyły 18 lat – samodzielnie i na własną odpowiedzialność,
które ukończyły 15 lat - pod opieką osoby pełnoletniej i na jej odpowiedzialność,
poniżej 15 roku życia - wyłącznie pod opieką rodziców lub innych prawnych opiekunów na ich odpowiedzialność.
Grupy zorganizowane złożone z osób poniżej 15 roku życia muszą mieć, co najmniej jednego opiekuna na 15 uczestników, odpowiedzialnego za swoich podopiecznych przez cały czas przebywania na terenie kręgielni. Przed wejściem na teren kręgielni, opiekun grupy zobowiązany jest skontaktować się z obsługa Recepcji celem ustalenia zasad korzystania z urządzeń kręgielni.
Każdy korzystający z kręgielni przebywa w niej na własną odpowiedzialność i ponosi ryzyko związane z amatorskim uprawianiem sportu.
Osoby o niestabilnym stanie zdrowia powinny korzystać z kręgielni oraz urządzeń ze szczególną ostrożnością (lub po skonsultowaniu się ze swoim lekarzem). Diament Club sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach nie ponosi odpowiedzialności za negatywne skutki zdrowotne przebywania na terenie kręgielni lub korzystania z kręgielni przez osoby wskazane w zdaniu 1. Wszelkie skaleczenia, urazy, pogorszenie samopoczucia należy niezwłocznie zgłaszać obsłudze kręgielni.
Noszenie podczas gry okularów i szkieł kontaktowych, biżuterii na dłoniach jest niewskazane, może być niebezpieczne i odbywa się na własne ryzyko użytkownika.
W celu zapewnienia bezpieczeństwa, na podstawie art. 3 ust 2) lit. a) i b) ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U.2017.2213 t.j. z dnia 2017.11.30), na podstawie art. 222 Kodeksu pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. (Dz.U.2018.917 t.j. z dnia 2018.05.16) w związku z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych na terenie kręgielni, znajdującej się w obiekcie Diament Club w Katowicach prowadzony jest monitoring wizyjny przy użyciu urządzeń rejestrujących.
Zasady korzystania z kręgielni
Osoba korzystająca z kręgielni jest odpowiedzialna za przestrzeganie Regulaminu Klubu oraz Regulaminu strefy kręgielni w Diament Club przez wszystkie osoby, które wraz z nią korzystają z zamówionych torów lub przebywają w strefie bowlingowej.
Korzystając z torów do kręgli należy bezwzględnie stosować się do Regulaminów, poleceń i informacji udzielanych przez obsługę kręgielni. Wszelkie problemy techniczne związane z funkcjonowaniem kręgielni należy niezwłocznie zgłaszać obsłudze. Po zakończeniu zamówionego czasu należy opuścić stolik przy torze bowlingowym, a następnie strefę bowlingu.
Przed rozpoczęciem gry każdy z jej uczestników zobowiązany jest do wymiany obuwia na obuwie bowlingowe – to jest na specjalistyczne obuwie przeznaczone do gry w kręgle, które można uzyskać nieodpłatnie w Recepcji Klubu na czas gry. Diament Club sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia ciała lub jakikolwiek uszczerbek na zdrowiu w związku z przebywaniem na terenie lokalu bez specjalistycznego obuwia.
Zabronione jest opuszczanie Klubu, czasowe czy na stałe, w obuwiu bowlingowym.
Rzeczy osobiste należy zabrać ze sobą do torów, a własne obuwie należy zostawić na półce, która jest udostępniania w komunikacji kręgielni. Diament Club sp. z o.o. nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenia mienia pozostawionego na półkach, przy torach lub w strefie bowlingu.
Korzystanie z własnych, prywatnych kul bowlingowych lub obuwia dozwolone jest wyłącznie po uprzednim zgłoszeniu tego faktu obsłudze kręgielni i akceptacji przez obsługę. Niezależnie od powyższego korzystanie z własnych, prywatnych kul bowlingowych lub obuwia następuje na własna odpowiedzialność i ryzyko Klienta. Kręgielnia nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub zniszczenie kul bowlingowych lub obuwia Klientów. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w wyniku korzystania z własnych kul bowlingowych lub obuwia.
Przy jednym torze może grać i przebywać do 6 osób. Osoby nieznające zasad gry maja obowiązek poprosić o pomoc obsługę kręgielni.
Gracz zobowiązany jest do dobrania odpowiedniej kuli do rozmiarów dłoni. Kule o wadze 6lbs i 7lbs są przeznaczone tylko dla dzieci, dorośli mogą korzystać z kul od wagi 8lbs. W przypadku niezastosowania się do wymogów określonych w zdaniu poprzednim Diament Club nie ponosi odpowiedzialności za powstałe obrażenia w wyniku upadku.
W strefie rozbiegu może przebywać jednorazowo tylko jeden gracz.
Rzut następuje tylko jedną kulą naraz. Rzucanie dwóch lub więcej kul w jednym rzucie jest zabronione. W przypadku zatrzymania się kuli na torze gracze są zobowiązani poinformować o tym pracownika lokalu.
Podczas gry w kręgle bezwzględnie zakazane jest :
wrzucanie na tor więcej, niż jednej kuli,
rzucanie kulą do nieprzygotowanego toru (opuszczona barierka/sweep), toru w trybie awarii (komunikat na ekranie), czy wyłączonego toru (zgaszone światło nad kręglami)
naciskanie jakiegokolwiek z przycisków na podajniku kul,
przebywanie osób w stanie nietrzeźwym na rozbiegu torów i prowadzenie gry,
pozostawianie obuwia lub odzieży na rozbiegu dla graczy, na terminalu gracza jak i na pokrywie zwrotnicy kul,
siadanie na stołach, podajnikach kul i innych urządzeniach.
Awarie sprzętu, o których informuje ekran led nad torem, Klient zobowiązany jest zgłosić niezwłocznie personelowi Klubu, w szczególności pracownikowi kręgielni przebywającemu w recepcji. Wszelkie nieprawidłowości i awarie, o których nie informuje ekran led nad torem, należy niezwłocznie zgłosić w Recepcji. W przypadku wystąpienia awarii sprzętu obowiązuje bezwzględny zakaz wykonywania rzutów. Zabrania się wchodzenia na tor w celu samodzielnego usunięcia usterek.
Opłaty, kary, odpowiedzialność za szkody
Opłaty za korzystanie z torów bowlingowych ustala się za każdą rozpoczętą godzinę, osobno za każdy tor, według stawek i cennika znajdującego się w recepcji Diament Club oraz na stronie internetowej Klubu.
Osoba korzystająca z usług kręgielni przed rozpoczęciem gry zobowiązana jest do zapoznania się z cennikiem obowiązującym w kręgielni, a poprzez dokonanie rezerwacji toru lub rozpoczęcie gry akceptuje go.
Osoba korzystająca z usług kręgielni zobowiązuje się do zapłaty za wynajem torów bowlingowych z góry, o ile inne ustalenia nie wynikają z indywidualnych uzgodnień – w tym z Umowy Rezerwacyjnej.
W przypadku naruszenia postanowień niniejszego Regulaminu, osoba dopuszczająca się naruszenia zobowiązana jest do pokrycia w całości szkody wynikłej z naruszenia (szkoda i utracone korzyści) lub zapłaty kary w wysokości wskazanej w ust. 5.
Za naruszenie Regulaminu Diament Club może obciążyć osobę naruszającą między innymi poniższymi karami:
uszkodzenie buta/-ów – 250,00 zł
uszkodzenie kuli – 300,00 zł
uszkodzenie bandy dla dzieci (pierwszy odcinek) – 1.000,00 zł
uszkodzenie osłony powrotu kuli – 2.500,00 zł
uszkodzenie szerokiej pokrywy faulu – 1.000,00 zł
uszkodzenie cienkiej pokrywy faulu – 600,00 zł
uszkodzenie laminatu – według wyceny indywidualnej
uszkodzenie tablet/kontrolera do kierowania grą – według wyceny indywidualnej
inne uszkodzenia – według wyceny indywidualnej.
Kary wskazane w ust. 5 powyżej podlegają kumulacji.
W przypadku naruszenia tor zostaje wyłączony, a osoba zobowiązana do zapłaty odszkodowania lub kary ma obowiązek niezwłocznego jej uregulowania na rzecz Diament Club.
W przypadku uszkodzeń wymagających indywidualnej wyceny osoba zobowiązana do zapłaty zobowiązuje się do wpłaty kaucji na rzecz Diament Club w wysokości 500,00 zł. Kaucja zostanie rozliczona z faktyczną wysokością kwoty należnej do uiszczenia. W przypadku niedopłaty osoba zobowiązana zostanie do dopłaty pozostałej kwoty, zaś w przypadku nadpłaty kwota kaucji zostanie zwrócona w niewykorzystanej części.
W razie spowodowania uszkodzeń, które możliwe są do usunięcia w lokalu przez osoby obsługujące kręgielnie do 3 godzin, czas naprawy doliczany jest do czasu gry wykupionego przez klienta. W przypadku napraw przekraczających 3 godziny Diament Club uprawniony jest do dochodzenia odszkodowania za utracone korzyści.
Niezależnie od postanowień zawartych powyżej za zniszczenie, zagubienie elementów wyposażenia obiektu obowiązuje odpłatność w wysokości 100% wartości wyposażenia.
Diament Club nie ponosi odpowiedzialności za zgubione lub pozostawione na terenie obiektu przedmioty oraz pieniądze.
Diament Club nie odpowiada za wypadki spowodowane nieprzestrzeganiem regulaminu obiektu, instrukcji oraz poleceń obsługi klubu.
Rezerwacja torów
Tory można rezerwować osobiście w Recepcji, telefonicznie pod numerem 518144143, 518143144 lub mailowo biuro@diamentclub.pl.
W przypadku rezerwacji toru do gry w bowling należy stawić się co najmniej na 10 min przed rozpoczęciem gry na Recepcji. Po upływie 10 min od ustalonego czasu rezerwacja zostanie anulowana, tory mogą być wynajęte zaś po stronie rezerwującego powstaje obowiązek zapłaty jak za korzystanie z torów.
W zakresie rezerwacji 2 torów lub więcej Klub ma prawo do zawarcia z Klientem Umowy Rezerwacyjnej, która szczegółowo określa warunki rezerwacji, sposoby i terminy jej odwołania.
Podstawą dokonania rezerwacji jest czytelnie podpisana i odesłana Umowa Rezerwacyjna na adres biuro@diamentclub.pl w terminie 2 dni od daty jej otrzymania.
W razie zaniechania odesłania podpisanej umowy we wskazanym terminie, rezerwacje uznaje się za anulowaną.
Klient może odwołać dokonaną rezerwację na warunkach i w terminach określonych w niniejszym Regulowanie i każdorazowo w Umowie Rezerwacyjnej.
W razie powiadomienia kręgielni o spóźnieniu i utrzymaniu rezerwacji torów opłata naliczana jest od godziny rezerwacji, nie zaś od momentu faktycznego rozpoczęcia gry.
Odwołanie rezerwacji
Klient, o ile Umowa Rezerwacyjna nie stanowi inaczej, uprawniony jest do odwołania dokonanej rezerwacji:
w terminie dłuższym niż 8 dni przed terminem rezerwacji – bezpłatnie
w terminie krótszym niż 8 dni ale nie dłuższym niż 4 dni przed terminem rezerwacji – z zastrzeżeniem obowiązku zapłaty przez Klienta 50 % kwoty opłaty, jak za korzystanie z torów bowlingowych według rezerwacji,
w terminie krótszym niż 4 dni przed terminem rezerwacji – z zastrzeżeniem obowiązku zapłaty przez Klienta 100% kwoty opłaty, jak za korzystanie z torów bowlingowych według rezerwacji.
Informacje o odwołaniu rezerwacji przesyła się wyłącznie drogą elektroniczną na adres biuro@diamentclub.pl. Informacje przesłane w innej formie lub po upływie terminów wskazanych w ust. 1 uznaje się za bezskuteczne, co powoduje obowiązek zapłaty jak za korzystanie z torów.
W przypadku braku skutecznego odwołania rezerwacji lub niestawienia się w terminie rezerwacji, Klient zobowiązuje się do zapłaty 100% kwoty opłaty, jak za korzystanie z torów bowlingowych w terminie 7-dni liczonych od terminu rezerwacji.
Kręgielnia zastrzega sobie prawo do odmowy dokonania kolejnych rezerwacji jeżeli Klient zalega z płatnościami za poprzednie rezerwacje.
VI. Reklamacje
Reklamacje związane ze świadczeniem przez Diament Club usług oraz pozostałe reklamacje związanie z prowadzeniem kręgielni mogą być składane przez Klienta w następujący sposób:
osobiście w recepcji Diament Club,
pisemnie na adres: "DIAMENT CLUB" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ul. Mickiewicza 4, 40-092 Katowice
w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@diamentclub.pl
Celem przyspieszenia obsługi zgłoszenia reklamacyjnego, zaleca się podanie w opisie reklamacji: informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady lub nieprawidłowości, zadania oraz danych kontaktowych składającego reklamacji, przedstawienia dokumentacji fotograficznej lub video. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
Reklamacje rozpatruje się niezwłocznie nie później niż w terminie 14 dni od momentu jej skutecznego złożenia.
RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy, iż:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest "DIAMENT CLUB" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ul. Mickiewicza 4, 40-092 Katowice, dalej Spółka,
Kontakt w sprawach związanych z ochrona danych osobowych: biuro@diamentclub.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wykonania lub zawarcia umowy, na podstawie art. 6 ust 1 lit. b RODO lub ze względu na uzasadniony interes Administratora (względy bezpieczeństwa),
Odbiorcami danych osobowych są wszystkie podmioty, którym przekazanie tych danych jest niezbędne dla realizacji zobowiązań umownych, w tym w szczególności, obsługa recepcji Diament club, obsługa księgowa, obsługa informatyczna, obsługa prawna, w razie konieczności także inni pracownicy i współpracownicy Administratora,
Podane przez Panią/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego,
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do końca okresu przedawnienia potencjalnych roszczeń z umowy,
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, powyższe zadania należy zgłosić Administratorowi na adres: biuro@diamentclub.pl
Posiada Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. RODO,
Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale jest konieczne dla zawarcia umowy,
Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Zmiany regulaminu mogą następować w każdym czasie, bez wcześniejszego informowania o planowanych zmianach.
Wszelkie sprawy nieuregulowane w regulaminie rozstrzygane są przez „Diament Club” sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach, która zastrzega sobie w tym zakresie prawo do indywidualnych decyzji.